En utmaning

Min syrra pa http://annsopanso.webblogg.se/  (sorry, kan inte gora ordentliga lankar an) har skickat en utmaning till mig:

Att beratta fem saker om mig folk inte vet. Fan ocksa (ursakta) det vet jag knappt sjalv...

Ok, let's see

1.  Min favoritbok ar inte Harry Potter eller nan annan fantasybok, utan en historiebok som heter Sprang bojorna av Adam Hoschild (felstavat)

2. Jag ar fascinerad av antika och medeltida vapen occh stridskonst

3.  USA ar det enda land jag inte har nagon lust att aka till

4   Fuskade pa en uppsats i musik en gang, sager inte nar eller hur

5  Vet att Anna har varit utomlands i Norge (fast jag ar inte heller saker pa om det raknas...: P) ( se hennes blogg)

Na, det var det. Och putsa upp er engelska till nasta inlagg, for jag ar trott pa att inte kunna skriva ordentligt pa svenska. Nu ar ni varnade.

MVH
Sara

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, fuskarn. Nädu, satans Norge räknas inte. Men kommer och hälsar på i England när du blivit mer kompis med din familj. Ha det bra idag!

2008-11-10 @ 13:52:38
URL: http://annsopanso.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0