Hejsan! En lite sen uppdatering (med tanke att jag kom till England forra manaden)

Och jag kan inte heller skriva med prickar dar det behovs. Jaja. Jag ar ju i alla fall i England. Kom 31, pa halloween, var ute och trick-or-treata med "mina" ungar och deras slaktingar. Ratt kul, vi at en middag efterat. Med tanke pa att det enda jag at tidigare under dagen var frukost pa planet till Stockholm, var det valbehovt (mamma hade ratt -  det serverades frukost pa morgonplanet).

Var i staden i tisdags, nar jag hade min lediga dag (bor i ett samhalle utanfor en mindre stad). Kopte tva bocker och ett par svarta skor, som kostade £13 (billigt). Bockerna hette Necropolis (4e boken i Powers of Five) och the Throne of Jade, tror jag den hette, orkar inte kolla upp det (ja, jag ar lat. Det vet alla som kanner mig). Det ar i alla fall andra boken i Tremeraire-serien, som jag ska recensera nar ajg har battre tid, och nar jag har last de andra bockerna. Hemskt bra bada tva.

Ska ta en kurs i engelska nar jag anda ar har, sa att spraket blir battre. Det behovs. Jag ar inte precis dalig, men som alla andra normalt funtade manniskor kan jag bli battre. Ska till staden pa onsdag, och kolla vars jag ska ga och sa.

Nej, det var allt for i kvall. Ha det bra!

MVH
Sara

Kommentarer
Postat av: Anna

Så, nu är du länkad från min blogg, kanske du får lite fler läsare eller nåt! Länka till mig från din blogg i ett inlägg ;) Hare fint.

2008-11-07 @ 10:50:18
URL: http://annsopanso.webblogg.se/
Postat av: SkrivarSara

Ok ska gora det nasta gang

2008-11-07 @ 12:48:23
URL: http://skrivarsaralj.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är utmanad på min blogg, read it och ta dig an den svåra utmaningen!

2008-11-08 @ 11:30:04
URL: http://annsopanso.webblogg.se/
Postat av: Grannhunden

Vilken cool sida! Härligt! England verkar vara fint. Vi har dimma i Sverige så det känns lite som england här just nu. Besök gärna grannhunden.blogg.se för lite recensioner om allt och inget! Ha det så fint.

2008-11-08 @ 11:42:34
URL: http://grannhunden.blogg.se/
Postat av: Maria P-N

Hej!



Det ska bli roligt att följa dig i din blogg. Lägg gärna upp foton men fråga aupair-förälrarna om lov innan du publicerar bilder på dem och deras barn och hem!

Hälsningar från ett regnigt Boden.

Maria P-N

2008-11-08 @ 15:14:14
Postat av: SkrivarSara

Ska lagga upp bilder sa fort jag skaffat en kamera. Och Anna, jag antar utmaningen!

2008-11-09 @ 21:59:54
Postat av: SkrivarSara

Vad sjutton hande med min kommentar? Naval. Maria, jag ska lagga upp bilder sa snart jag skaffat en kamera for lonen;). Grannhunden, jag laser era recensioner om ni laser mina:). Och Anna, jag ahr antagit utmaningen!

2008-11-09 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0