Antar att jag måste skriva lite också

Hemma i Sverige! Och det är jävligt svårt att hitta knapparna på tangentbordet och dessutom gillar jag det inte. Tacka vet jag min dator men jag har inget internet på den. Hmpf.

Gårdagen tillbringades med Evelina och Malin i stan. Vi kollade i några butiker och åt senare på opalen... som var mycket förändrad! Hela stan var liksom ny, mycket hinner visst hända på ett år. Nästan. Sen stack Evelina och jag och Malin gick hem till mig. På vägen dit mötte vi mamma och Bosse som jag fick glass av (Malin ville inte ha) och vi slamsade vidare hem till den lägenhet som var totalt främmande för mig när jag kom hit  (mamma och Karin flyttade när jag var i England) och vi tittade på bilder från tiden i England. Hon gillade presenten jag köpte åt henne, en bok.

I morse frångick jag min vanliga rutin och låg och sov till tjugo över elva av någon anledning. Sen kom mamma hem och körde upp mig med tvättid och kallade ner mig till förrådet när jag satt och åt frukost - jag hade fullt med flyttkartonger där nere och var tvungen att rensa ur dem. Så det är vad jag har gjort hela dagen, kastat saker och packat... förmodar att jag måste röja en aning i vardagsrummet då golvet är fullt med mina grejer... problemet är att jag inte riktigt vet vars jag ska packa dem. Jaja.

Imorgon tror jag Evalena kommer. Har saknat henne.

Kramar
Sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för senast!



Tänkte på den här meningen:

"Sen stack Evelina och jag och Malin gick hem till mig."



Den kan tolkas antingen så här:

"Sen stack Evelina, och jag och Malin gick hem till mig." (vilket är rätt)



Eller:

"Sen stack Evelina och jag, och Malin gick hem till mig."



Bara ett bra exempel på min väldigt dåliga humor...



Vad gör du imorgon förresten? Hör av dig om du hinner se detta innan dess, annars ringer jag.

2009-08-06 @ 17:59:48
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0