Hallååååååååååå

Någon hemma? Hallååååååå? Jag är här nu, på totalt slamshumör... slamsar med Malin och Sandra på msn. Så bra att man kan ha samma fönster:D.

Igår var Evalena här och vi slamsade inte så mycket... istället gjorde jag slag i saken och köpte mig en skrivare. Evalena skulle köpa saker på IKEA, så vi var där också. Sen for vi hem till mig och satte upp skrivaren. Den har både scanner och kopiator och kostade 699 kr, vilket jag tyckte var ett bra pris.

Hm, nope, har inte skrivit på Dimman i helgen... ska försöka göra det nu, om Sandra och Malin inte stör mig alltför mycket:P.

Har fått ett erbjudande om bostad... ett korridorsrum för drygt 2500 kr i månaden... Får se om jag tar det. Å andra sidan betalar jag inget över sommaren om jag bor där. Jag får se.

Men ha det bra!
Sara



Kommentarer
Postat av: Malin

haha, kan tänka mig att du inte skrev på Dimman särskilt mycket? ;) Kanske efter att Sandra hade dragit också.. men jag kom ju tillbaka ;)

2009-09-01 @ 12:08:49
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0