Kavaj på plats

Med andra ord, jag har officiellt blivit etta idag, på en trevlig sittning på HG i kväll. Det var ganska trevligt, lite tråkigt i början men sedan blev det TEMPO! flera gånger (fast vin och ost kvällen slog det inte). Det var trerätters middag med en smörgås till förrätt, kyckling (kan någon förklara DET?) och till efterrätt någon skum chokladgrej. Och nu har vi nollor blivit ettor i och med att vi fick ta på oss SeKeL - kavajen för första gången:D. Nåja, det var en trevlig kväll, med trevligt sällskap.

Sitter och lyssnar på youtube medan jag skriver. Hittills har jag lyssnat på en låt Malin skickade, Tears in Heaven, Listen to your heart och nu Phil Collins. Ja, de båda sistnämnda har klipp från Lejonkungen. Jag gillar Disney, särskilt Lejonkungen ett och två. Tvåan är en av de få efterföljare som är bra. Det finns absolut ingen Mulan II.

Jag är trött som fan nu ska anting gå och slamsa på youtube eller gå och lägga mig. Evalena kanske kommer i helgen, så det blir kul att träffa henne. Ha det bra!

Sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Var det "Angels on the moon" jag skickade då?



Varför länkar du mig inte förresten? ;) haha.



SV: Jo, det kanske jag skulle ha gjort.. :P Men men, det räckte med det jag tog tyckte jag.. hehe.



kram

2009-08-31 @ 19:26:27
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0