Sju års oooooooooooo....lycka... Det var det.

Trampade på den där lilla spegeln vi fick på nolia... nu är det en lång spricka i den så jag antar att jag har sju års olycka att se fram emot. Nej, oroa er inte jag är varken orolig eller skrockfull över det. Hehe.

Nu tittade solen fram helt plötsligt, efter att ha varit en exceptionellt regning morgon. Hm, vet dock inte om det kommer att hålla i sig. Ska cykla till universitetet idag, det är mitt första seminarium idag. Vi ska ha hypotesprövning och ja, jag har läst det vi ska läsa. Jag har faktiskt pluggat hårt de senaste dagarna, har sammanfattat kapitel ett och tio nu och ska börja på essän när jag skrivit klart detta.

Nu gör tiden så där mot mig igen. Jag tycker den borde vara mer än tolv, men det beror kanske på att jag faktiskt var duktig och gick upp klockan åtta i morse. Var uppe sent igår och somnade ännu senare. Religiösa diskussioner är fängslande ibland.

Och nej, jag har inte hunnit skriva något på Dimman. I helgen kanske, jag lovar nästan. Se där, ett vagt löfte så nu kan jag slingra mig undan om jag inte håller det.

Ska eventuellt till Ryd ikväll för att måla kavajen, det beror på vädret en aning. Samt min mage, som eventuellt kräver mat efter seminariet. Jaja, jag får väl sätta igång med den där essän nu då.

Ha det bra!

Sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller tummarna att du inte får 7 års olycka ;)

2009-08-26 @ 12:09:35
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: Malin

Kommentera gärna mitt inlägg "Stackars rullstolsburna?". Hade varit kul att få diskutera... hehe

2009-08-27 @ 21:27:46
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0