God Jul:D

Segt med LiU att lägga upp historieresultat och schema. Hur långt efter jul är efter jul?
Nåja, trevlig julafton igår och fick en hel del julklappar, bland annat hammare och skruvmejslar från mamma, pengar och en kaffepanna. Fick också en gammaldags jordglob från Anna, typ 1700 - 1800 - tal. Julafton följde den vanliga ordningen, först julbord, sen Kalle och sist julklappsöppnande. Var uppe tills ett så nu är jag trött. Ska försöka vända tillbaka dygnet nu och få något gjort på morgnarna. Till exempel motion. Och skriva.
Min hjärna är skitseg och jag hatar det här tangentbordet så jag går nu. Det luktar kaffe i köket, ska försöka stjäla. Ska kanske till Luleå imorgon, mellandagsrea.
Kramar
Sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur långt efter jul jul är? Beror först o främst på vad man definierar som jul.. bara julafton eller julhelgen? Borde va dagen efter julhelgen.. då julen är över.. som är efter jul ;P

2009-12-25 @ 18:20:42
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0