Här igen - FÖRKYLD igen

Snorig och krasslig i halsen, även om jag inte har ont i den, dessutom känns skallen som en uppblött bomullstuss. Även om jag inte vet hur en uppblött bomullstuss känner sig. Det är väl straffet för att man går utan mössa och vantar i nästan tjugogradig kyla i Luleå. Var där i lördags med Anna och lite stöta på från Evalena och hennes bror. Anna lade beslag på mig hela shoppingtillfället och fick mig att köpa ett par svarta leggings, trots att jag bara tänkt köpa strumpbyxor, vilket jag köpte i alla fall. Det var skitmycket folk på Gina Tricot. Sen for jag till Evalena och hennes familj. Vi såg på en tv-film på kvällen, Robin Hood: Prince of Thieves. Rätt OK. Morgonen efter märkte jag att jag hade ont i halsen, en förkylning som började ta form. Jaja. På vägen hem på bussen mötte jag en gammal klasskamrat jag inte sett på evigheter så vi pratade lite.
Så nu sitter jag här med värkande huvud och näsa, har inte kunnat sova ordentligt inatt, även om jag faktiskt sov. Vaknade och kollade på klockan mitt i natten och tänkte va fan när jag så att den bara var 1.59 eller något sådant. Malin kommer hit ikväll, vi ska förmodligen planera ett par fester och kanske andra saker också:D. Ska bli kul. Snart är det nyår och snart fyller jag år:D.
Nu ska jag slappa och kurera mig en aning. Var fan är den där nyponsoppan? Om det ens finns någon. Ha det bra!
Sara

Kommentarer
Postat av: Malin

tur att förkylningar går över. Även om det dröjer. Vi måste planera färdigt den 4e. Har du skickat ut inbjudningar?

2009-12-30 @ 11:41:21
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

svär för fan inte :D

2009-12-30 @ 13:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0