Hey all

Hejsan, länge sen sist. Måste väl få igång vanan att blogga, dessutom har det varit några livliga dagar. Kom i onsdags med flyg och typ direkt då jag kom hem for jag till min gamla gymnasieskola för att kolla på syrrans uppträdande med sin klass. De hade en julkonsert/skådespel vilket var jättekul. Var med Malin där. Nästa dag for jag till Sandra. Annso kom också och vi fikade och spelade Veckans Värsta, vårat spel:D. Jag förlorade:(. Men det var kul.
I fredags var jag först på stan med Malin, sedan såg jag på Avatar med Kotten. Den var bra, filmen, men förutsägbar. Miljön var dock fantastisk *jag vill bo på Pandora*. And screw incorrect sentenses and grammar. Dagen, eller kvällen snarare, hade vi fest, jag, Sandra, Malin och Evelina. Skaffade kinamat på Ming och for till Malin, där vi åt den. Efter det blev vi barnsliga och spelade sanning och konsekvens. Sandra fegade på en konsekvens:P. Å andra sidan tog jag sanning alla gånger utom en. Då fick jag äta godis från golvet. Efter det sjöng vi karaoke. Jag ska inte sjunga Celine Dion igen. Igår gjorde jag ingenting förutom att gå igenom After Goodbye (äntligen) men idag har jag varit med Sandra och Nadja på stan. Köpte en klänning på Åhlens, tyvärr inga julklappar. Anna kommer imorgon dock och då ska det köpas.
Har också börjat översätta After Goodbye till svenska, ska publicera det här efter jul nån gång. Nu heter den Ta Farväl. Jag ska ändra följden för Ella och dessutom göra hennes förändring mer markant, samt andras roller. Får se hur lång den blir. Snart ska jag sätta igång med Hannahs karaktär igen. Avatar har gett mig lite inspiration till handlingen, bara för att jag var irriterad på Avatars och likartade stories' handlingar:P. Nåja, får se hur det blir.
Nu ska jag surfa vidare. Kramar och god jul.
Sara
PS fick veta konstresultatet. VG där också.

Kommentarer
Postat av: Srikanth

hehe Pandora people are waiting for Sara's avatar



('_')



good luck honey. Hope you work better than Gracy :)

2009-12-24 @ 00:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0