Me here!!!

Saknat mig? Blir ett kort inlägg, för jag måste städa och packa till imorgon, då jag ska till Boden!!! Har fortfarande en hel del kvar tyvärr.

Tentorna har gått relativt bra, men nästa termin ska jag börja tidigare med repetitionerna, så jag slipper den där jävla pressen jag hade på mig. Tack Aze för att du hjälpte mig med filosofin, hade förmodligen kört annars. Som det är nu fick jag VG:D. Har nyss fått veta resultatet på litteraturen, den fick jag också VG på. Nu är det bara konsten och historian som har ett omtentahot över sig. Men det ska nog gå bra. Och fråga mig ingenting om Vasatiden, det kan jag alls inte svara på, vare sig det gäller konst eller historia. Lite kanske jag vet men...

Nåja, back to business. Ha det bra, uppdaterar i Boden.

MVH Sara

PS Här snöar det. Kanske får sörlänningarna en vit jul trots allt. Ryktet säger att det ska bli kallt i norr.


Kommentarer
Postat av: aze

yeah, då är vi två om vasatiden hehe.

klart det kommer gå bra!

hoppas det går bra för mig på historian me hehe. den var lite jobbig.



ha så kul du!

god jul and whatnot :D vi synes

2009-12-16 @ 20:06:40
Postat av: Malin

Wiie, ett inlägg. Har två - snart tre (på drygt en timme ska jag skriva ett till! OTH dock ;))

2009-12-20 @ 18:00:21
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0