åååååååååäääääääääääööööööööö

JAG HAR KÖPT EN LAPTOP!!

Jaja, så jag skriver på svenska idag, eftersom jag fortfarande e i da sthlm. Åker hem igen om några timmar dock.

Det har varit fullsmockat i några dagar, tog bussen till Heathrow och hamnade mystiskt nog på Economy extra på flygplanet, så jag fick gratis mat:P. Nästa dag satte jag in min lön på banken, köpte två Dresden files - böcker ( i Täby av alla ställen), hälsade på kusin Pia, tog tunnelbanan till city och vimlade runt där, sen gick vi vilse på väg till Hard Rock café och min karta flög ur händerna på mig (den gjorde det!), men m,aten var iaf god.

I går träffade jag en kompis jag har i sthlm, vi käkade på nora torg och sen for vi in till Gamla stan och SF bokhandeln, där jag köpte Neverwhere på hennes inrådan. Efter det for jag till mormor med alla utom moster, och efter det köpte jag min laptop!

Nu e det mat och några timmar kvar tills jag ska fara tillbaka. Ska packa också. Det e vläldigt svårt att vänja sig vid att ha åäö på tangentbordet.

Men vi syns!
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0