Back in tracks

Hejsan! Hemma från STHLM, har träffat släkten både på pappas och mammas sida och även min närmaste familj, så klart. Och inte har jag pluggat så mycket som jag borde heller och för tillfället är jag på tok för trött. Var på RAW comedy club igår natt och det blev sent innan jag kom i säng. Ståupp komik är kanske inte min grej märkte jag, många av skämten var rätt vulgära och påfrestande. Men annars var det bra.

Var på SF-bokhandeln i gamla stan... skaffade tre Dresden files böcker, har läst ut två av dem och börjat på en tredje. Så nu har jag sju i den serien... progressive. Men den är så bra. Om någon vill skriver jag en recension.

Lyckades faktiskt skriva lite på Sanjays profil, hade tagit med mig datorn. Skrev också på skrivklubbens berättelse, som hittills gått bra. Har dock itne skrivit särskilt mycket men jag vet i alla fall vad jag ska skriva. Så I'm in track.

Stockholmsbilder blir det inte just nu för datorn var så seg på att ladda upp och jag är för trött för att vänta. Nu ska jag nog dra och antingen surfa runt lite eller läsa lite.

Ha det bra!!
Sara

 


Kommentarer
Postat av: azz

hahaha oj jag som trodde att det var dina SLÄKTINGAR som drog vulgära skämt, när du nämnde det i msn haha ^^

kopplade helt fel ;P



mina pumpor har stött på svinige sven. den du.



2009-11-01 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0