Golvad

Tenta i filosofi är nästa vecka... vet inte om jag borde vara panikslagen eller ej... sista föreläsningen är imorgon och behandlar heeeela medeltiden - följdaktligen riktar jag inte fokus på det lika mycket som på antikens filosofer. Sokrates är betydligt mer känd än någon av skolastikerna, inklusive Thomas av Aquintos (stavas det så? Orkar inte kolla). Dock är jag inte såååå orolig för filosofin. Tror jag klarar mig. Konsten däremot... jag vet inte. Kanske.

Hur som helst, var stolt över mig, jag har faktiskt pluggat mer eller mindre effektivt hela dan idag. Inlusive kvällen. Ska gå och lägga mig snart.

Har skrivit klart skrivklubbens horror story och den blev rätt ok. Inte helt sågad, men ok. Ska såga Azes imorgon tror jag:P Mohahahahah. Nästa tema blir jultema - efter lovet:D För mycket tentor nu.

Har tagit upp tråden på Hannah igen och deleteade ett stycke som förmodligen utgjorde svårigheten för mig. Förhoppningsvis går hon bättre nu, ska försöka bli klar med henne innan jag far hem. Mindre än en månad kvar, yahooo!

Ska gå nu, ha det bra, hejdå!

Sara


Kommentarer
Postat av: azz

öö ta det lugnt med sågandet!!

2009-11-18 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0