Kan någon förklara biologi för mig?

Jag kommer döda mig själv denna vecka. På grund av STHLM-resan och den resulterande förkylningen (ja, det var ett resultat av resan, säg inget annat) är jag väldigt, nej jag menar VÄLDIGT mycket efter i diverse ämnen (egentligen alla, men ligger på framfötterna i åtminstone en. Kanske) och måste ägna kvällar och helger åt att studera in det. Dessutom börjar tentorna snart och då måste jag ändå sitta uppe kvällar, nätter, helger. Hehe, höll på att stava det hellger. Hade ändå varit rätt - HELLger. Get it? Stryk den första meningen föresten, det ska stå denna månad. Mindre än en månad kvar till den första tentan, filosofi - där jag till min fasa upptäckte att jag var oerhört mycket efter. Jaja, försöker ta igen det.

Skrivklubben har skjutit fram deadline till nästa måndag om prick en vecka. Tills dess ska jag ha skrivit färdigt Glimtar och renskrivit dem på datorn. Och nu en fråga - måste man ha namn på sina karaktärer? För mina heter för tillfället bara pojken, ögonläkaren och sköterskan. Är dålig på att hitta på namn. Får jag några kommentarer?

Jag har köpt köttbullar idag:D. Första gången på länge jag köpt nå med riktigt kött i; vet inte riktigt om jag skulle klara livet som vegetarian för någon längre tid. Har försökt men... Jaja, ska i alla fall bli gott. Måste baka i helgen, både bröd och piroger och så tänkte jag att jag - kanske - skulle pröva på några riktiga calzone, men då måste jag köpa ost och skinka. Får hitta på nåt. Eller gå till stada och handla. Måste beställa biljetter hem också. Snart jul, för alla snögubbar!!!

Nu ska jag gå, överväger att försöka sova eller skriva på en gammal novell, skriva på Glimtar eller lyssna på julsånger. Får se. Ha det bra!

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0