Min framtid=...

I alla fall enligt GraphJam:

song chart memes

Mina ämnen: historia, litteratur, filosofi och... konst. Jag har ingen framtid.

...

Men vafan, om jag inte har en framtid får jag väl göra mig än. Avslutade Sanjay i morse, ska koncentrera mig på skrivklubbens berättelse... när jag inte pluggar. Sov bort hela eftermiddagen idag. Är fortfarande förkyld så det är min rättighet att slöa lite. Men det betyder att jag måste göra en hel del som ajg inte har gjort... Jaha, där gick helgerna fram till tentorna. Men då har jag åtminstone sovmorgon.

Håller på att diskutera med kompisarna om jag ska komma hem över julen, de håller på att planera en fest så det är klart jag kommer. Måste bara beställa biljetter, har ju det där presentkortet från SAS jag måste använda snart... ska ringa och fråga hur man gör med det. Måste dock kanske ladda telefonkortet först... blir dyrt annars.

Det snöade igår och idag, men inget ligger kvar. Jaja, det finns hopp om den här landsändan också... ett annat skäl till att åka hem över jul är att jag vill se rejält med snö. Sörlänningarna har det lite klent ställt med det tror jag. Men jag får se.

Nu är det slut för den här gången. Ha det bra!
Sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Snöade här idag! :D Så nu är gatorna vita o fina.. men jobbigt o köra dock =(

2009-11-05 @ 19:54:53
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: Malin

Och jo, en framtid har du... Satsa på författarkarriären! :D

2009-11-09 @ 19:28:35
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0