Svar önskas

...

Borde göra filosofi. Och konst. Och historia. Och litteratur. Och städa. Borde alltså inte vara här.

 Vet egentligen inte vars den här bilden kommer ifrån... Förhoppningsvis Dracula, som det var meningen.

Jag vill läsa Dracula. The original. No sparkles, thanks. Rotten corpses, YAY:D. Jag är definitivt lycanthrophophil. Tyvärr måste sådan läsning vänta till jullovet... som är alltför snart!!!

Vill be er eventuella läsare om en tjänst. Beskriv er drömkille/drömtjej - INTE utseendet för det struntar jag för fan ii, utan karaktärer och hur ni ska behandla varandra. Jag sa till Malin idag att jag ville ha en kille som kunde diskutera och gräla med mig utan att vara feg för det. Om det är begripligt.

Nu ska jag gå nånstans. De har nån sorts fest utanför annars hade jag kunnat sova... kanske ska sova i allafall, är trött som fan.

Ha det bra

Sara


Kommentarer
Postat av: Anna

40 % svartsjuk ska han vara, annars bryr han sig inte!



Generös, bjuda på allt :)



Gentleman, han ska hålla upp dörrar och bära väskor.



Ge komplimanger hela tiden.



Typ så, det vore en toppenkille ;)

2009-11-14 @ 23:01:05
URL: http://anna-lj.blogspot.com
Postat av: aze

Hm.



Intelligent. Sadist. Nörd. Intressant. Nymfoman. Rolig. Självgod. Hård. Sexig (har inget med utseendet att göra hehe). Kinky.

Han får inte vara en sån som köper bullar när han ska fika. Han ska helst inte fika överhuvudtaget. Eller äta någonannanstans än vid matbordet (om han inte äter ute) och soffan. Kanske sängen, men det är extremfall. Och framför datorn såklart.

Inte äta med öppen mun.

Nykterist. Ateist. Lyssna på metal.

Öö.. nu blev det ytliga saker haha.



Han ska inte. Vara. Tråkig. Och han ska kunna prata om allt och lite till och tänka åt helvete långt och tillbaka. Och vilja ha mig 24/7 givetvis. Och visa det.



That's it tror jag. Hoho. Kuligt.



Han får vara lite gullig också.

2009-11-15 @ 21:13:07
Postat av: Kotten

Nörd, intelligent, humor och kan stå ut med mina excentriska personlighet, haha :P

2009-11-17 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0