Bara plugg

Tja! Har ett klagomål på kursboken i konstvetenskap. Den är så jävla lång! Mycket text också, småsmå bokstäver. Det finnst bilder också (annat vore konstigt, det är en konstbok) och det är ett plus. Sen fick jag veta att min historiebok som jag saknar kommer inom två dagar, vilket är ännu ett plus och dessutom tidigare än väntat. No complaining about late deliveries. Å andra sidan ska jag kanske inte säga hej förrän jag kommit över bäcken; den är inte leverad än. Jaja. Har i alla fall gjort ett schema för den här veckan med non stop plugg varje dag förutom på lördag och bara liiiiiiiite på söndag, då jag ska göra ett nytt schema och kolla igenom nästa veckas plugg. Så idag har jag pluggat och haft två föreläsningar. Imorgon har jag konstföreläsning. Måste åtminstone läsa alla sidor i avsnittet tills dess. Hm. Annars går det bra i skolan:D

Igår var jag på IKEA och lite andra ställen och shoppade. Köpte saker till badrummet och till köket. Saknar fortfarande en kaffepanna men det får gå. Gillar inte den som IKEA hade. Verkade otymplig och var ful:P That's IKEA actually.

Ska dona lite mer i mitt rum, har köpt galgar på IKEA så nu kan jag hänga upp kläderna. Alla saker som ska upp på väggarna har i alla fall kommit upp nu och mitt skrivbord är i god ordning. Ska bara packa upp kläderna och röja på bordet så är det ordnat sen. Gardiner får vänta tills mamma vänder nedåt i slutet av denna månad, vi ska till STHLM då allesammans. Får ordna en bussresa dit.

Jaja, ska gå och skriva lite på After Goodbye. Har faktiskt schemalagt skrivtiden:P Får se till att hålla den lite också.

Vi hörs!
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0