Hejsan alla mina trogna läsare

Förlåt för mina ständigt sena uppdateringar. Har diverse orsaker... varav lathet är en. En annan är att mitt liv endast består av plugg plugg plugg nu för tiden. Ska till STHLM nu på torsdag, så jag pluggar för att inte göra ALLTFÖR mycket på söndag eller nästa vecka. Ska då ta med filosofin och litteraturen till STHLM inget annat val. Hm, är också fasligt omotiverad med den svenska konsthistorien, trååååååååkig bok. I alla fall har vi kommit vidare till medeltiden och kristen konst i Visual Arts också. OCH på föreläsningarna. Alltid något.

Nu sitter jag och chattar med hela baletten nästan. Hm, Malin har träffat ett gammalt ex till mig. Så länge han inte kommer hit ner så... Men trodde han skulle flytta utomlands. Jaja.

JAG VILL LÄSA DRACULA. Har ett starkt behov att läsa Dracula. Får se om den finns på SF i STHLM. Har Dresden-abstinens också. Gillar också varulvar.... hmmmmmmmm.

 Jag vet inte... är varulvar snälla eller elaka? Den här är nog antingen elak eller "vild". Annars gillar jag snälla varulvar som Lupin eller Billy the Werewolf. 

 Och här är Dracula, en vampyr. The original vampire. Hm, glittrar inte:P

Är mer av en varulvsmänniska än vampyrmänniska... till skillnad från vissa andra jag kan nämna (rätt många) som är mer åt vampyrhållet. Nekrofiler:P 

Sanjay går framåt, men skriver mest på morgonen innan studierna... vilket innebär att det blir högst en halvtimme varje dag. Och i helgen gjorde jag ingenting i skrivarväg... ska bättra mig, lovar. Ska dock gå och lägga mig snart, är trött.

Ha det bra!
Sara


Kommentarer
Postat av: azz

hahaha



du är bara avundsjuk för vi behöver inte pissa och vi blir aldrig trötta!!



2009-10-27 @ 21:32:10
Postat av: azz

jag menar, dom, såklart <.<

2009-10-27 @ 21:32:26
Postat av: Erica

Varulvar är ju onda. Dom kan ju bara vara snälla i mänsklig form. Inte ens Lupin är snäll som varulv, bara om han dricker stormhattselixiret.



Sen så är vampyrer coolare än varulvar, dom har lite mer hjärna verkar det som. Så länge dom inte glittrar. =P

2009-10-27 @ 22:49:35
Postat av: Anonym

haha vad fasen sara gör du narr av edward!! det var illa det! nejnej, nu får du skärpa dig. Döm inte, böckerna är de bästa av de bästa! o lite glitter gör faktiskt ingenting ;)

2009-10-28 @ 03:02:50
Postat av: Anonym

btw, jakob är också en varulv! glöm inte honom!!! ;)

2009-10-28 @ 03:04:41
Postat av: Andreas

Haha! Allt är bara bra :) Jobbar och står i. Hur är det själv?

2009-10-28 @ 16:29:24
URL: http://daoofandreas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0