Hmmm

Påbörjade Sanjays karaktär idag, har bestämt mig för att vänta lite med Hannahs profil, har helt tappat tråden när det gäller henne. Så nu skriver jag på Sanjays som sagt. Hehe, har bildat en skrivklubb med ett par kompisar. Månadens tema är skräck. Får se vad jag gör av det.

Igår bakade jag och städade mitt rum. Eftersom det var sista dagen av min städvecka städade jag köket och allrummet också. Var duktig:P.

Hade seminarium i litteratur idag, vi diskuterade Gilgamesheposet, de grekiska tragedierna och Aristoteles' Om diktkonsten, som föresten var väldigt intressant - håller dock inte med på alla punkter. Hehe, en knäpp sak hände: jag hade krångel med att skriva ut - hade exakt fyra papper i skrivaren, men de två sista skrevs inte ut ordentligt, så jag fyllde på. Efter många om och men fortsatte utskriften, men det var bara sista pappret, så jag markerade tredje sidan och skrev ut den på så sätt. Men efter ALLT besvär jag hade med utsrkiften och alla svar på frågorna, så glömde jag dem hemma:( Sådan är jag ibland.

Men nu ska jag gå till Sanjays profil. Han ska bli intressant.

Ha det bra!

Sara  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0