I have a reason

song chart memes

Så skicka mig inte kedjebrev, OK? Sänder dem aldrig vidare och de är jävligt irriterande att få. Bara ett litet tips.

Sanjay går framåt men inte mycket annat. Hur fan ska det gå för mig på tentorna? De börjar om en jävla månad och som det känns nu är jag skitless på att plugga, särskilt de där tjocka, långdragna konstböckerna... och historian! Vi har seminarium nästa gång och jag vet för fan inte hur jag ska kunna göra det i grupp, vår lärare har inte gett oss NÅGRA intruktioner, vet knappt vilka som är i min seminariegrupp ens. Dessutom fick vi kompendiet oerhört sent, det var på håret det inte blev något seminarium. Konstläraren är i alla fall bra och filosofiläraren är rolig - och filosoferna också för den delen. Jag vet saker om Pytagoras som inte ni vet, haha:P Förutom Aze då, förstås. Han gjorde andra saker än Pytagoras sats och det involverade (inte) bönor.

Jaja. Nu ska jag gå och betala hyran, har förhoppningsvis fått pengar idag. Ha det bra!

Sara


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe, bilden är ju dessutom sann... typ... eller nåt ;)

2009-10-25 @ 19:42:37
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: azz

den där pytte!!



kommer ihåg en serie med honom och när en frågade vad the square root of 2 var hehe. slänge honom överbord.

så handskas man med saker man inte kan ge svar på ^^

2009-10-26 @ 16:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0