Ska kanske blogga lite emellanåt...

Ursäkta min frånvaro. Det enda försvaret är att jag har varit upptagen. Första utkastet till After Goodbye är klart! Och jag har pluggat som bara den de senaste dagarna. Men nu är det helg och jag är både före och efter i pluggfronten. Seminarium i litteratur på måndag, måste göra klart resten av frågorna till dess.

Mitt rum är mer eller mindre klart, saknar bara gardiner och jag har alla böcker på plats. Mitt skrivbord är rätt stökigt, men det är där jag ägnar det mesta av min tid, antingen jag pluggar eller skriver.

Bara för att jag är så seg på att uppdatera ska ni få några bilder på rummet.

  Dagen då jag kom, men den är den bästa bilden på mina möbler. Notera begonian och sängkanten.

 Så här såg väggen ut innan.

 Och så här efter. Ja, de där bilderna hänger fortfarande med. Och bokhyllan är välfylld:D

 Alla skolböcker utom A history of World Societies. Coca Cola - flaskan begagnas som vattenflaska. Datorn och skrivaren står på andra sidan.

 Här syns den sidan. Kulturare med ett periodiskt system. Yep, that's me.

Hoppas ni blir glada åt dessa:P Nu ska jag gå, ha det bra!

Sara


Kommentarer
Postat av: Anna

haha du förstör ju väggarna med dina små vykort eller vad fan det nu är. satsa på lite abstrakt konst, eller varför inte affischer med kommunistiska inslag?

2009-10-10 @ 12:43:56
URL: http://anna-lj.blogspot.com
Postat av: Malin

Vad fint du har det :D Älskar väggen!!

2009-10-10 @ 16:15:45
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0