Det är mörkt ute:(

Och jag måste resa på mig för att tända lampan. Definitivt höst, bladen börjar bli gula och jag har liksom övergett sommarkläderna... orkar dock inte helt packa upp vinterkläderna, som ligger i väskan fortfarande. Tar det lite som det kommer, ska ju flytta om två veckor. Vill ha ett eget badrum och större utrymme för mat och grejer. Som det är nu är flera av mina grejer inte uppackade och de flesta böckerna ligger på golvet.

Nu måste jag upp och tända.

Var i Skövde igår, tog bussen dit. Killen som ska bli min granne följde med mig, vilket jag tyckte var snällt. Bussen gick härifrån klockan sju så jag klev upp före fem igår morse, då jag var tvungen att gå till busstationen *lämnar inte cykeln utan uppsikt så länge som en heldag*. På väg till Skövde stannade vi två timmar i Jönköping, vilket var trevligt. Vätterns - visst heter sjön Vättern? Orkar inte kolla - sydligaste ände, från Jönköping såg det nästan ut som ett hav, man såg inte andra änden. Tillbringade ca två timmar i Skövde och hälsade på pappa då. Åkte tillbaka vid tretiden och kom fram efter sex. Då var jag trött och orkade inte göra mycket konstruktivt. Så, ingen After Goodbye eller Dimman. Inte förrgår heller, såg på Les Miserables. Hittade hela musikalen i ordning på Youtube. Heaven. Hade examinationsseminarium i förrgår också, i filosofi. Det gick bra tror jag.

Nåväl, jag var trött i går kväll och följdaktligen inte så vaken idag. Det tog till efter ett innan jag började funka... och det enda konstruktiva jag gjort idag är att handla. Var tvungen att fylla på basvaror (potatis, pasta, havregryn) och färskvaror (mjölk, fil och ägg). Tror jag ska göra pannkakor imorgon, känner för att äta det.

Nåja, nu ska jag försöka sätta igång med After Goodbye, kanske skriva klart det någon gång också.

Ha det bra!

Sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att filosofieximinationsseminariumet gick bra! haha, vilket långt ord ;)

2009-09-18 @ 22:04:59
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0