Did the student thing today

Nej, jag tänker inte börja blogga på engelska igen, tyckte bara rubriken passade. Känner mig inte så bra fysisk just nu av nån anledning... inte förkyld eller så men mina axlar värker och mitt huvud känns som bomull. Fråga mig inte om bomullen. Axlarna värker för att jag vart och handlat och burit maten i en ryggsäck i fyra km. Fyllde på förråden idag. Bestämde mig för att vara "studentig" och köpa nudlar, så det är vad jag har ätit till middag. Hm, måste göra en översikt på mina utgifter denna månad, i alla fall för maten. Och hyran.

Har bestämt med hyresgästen i korridorsrummet att jag ska få se på det imorgon. Så det är vad jag ska göra efter denna dag. Måste bestämma mig innan fredag huruvida jag ska ta det. Ska nog även försöka skaffa mitt LiU-kort imorgon och kanske lite litteratur också. Det var röda lappar där...

Skrev lite grann på Hannahs karaktär igår, men kommer nog inte orka göra det idag... ska nog göra lite imorgon och ha en tidig kväll ikväll. Orkar inget annat. I morgon ska jag först och främst plugga in nästa kapitel, sen får vi se på kvällen efter att jag kommit hem från lägenhetsinspektionen.

Hmpf, och bara så att alla vet det, jag bryr mig inte om hur jag stavar på msn. Två konversationer har påpekat det idag.

dubbla regnbågar ute säger:

stör jag?

skrivarsaralj.blogg.se säger:
lite men du e inte ensam om att tslöra

dubbla regnbågar ute säger:
störa stavas det lilla gumman

skrivarsaralj.blogg.se säger:
jag vet
orkar inte rätta på msn
du kan utgå ändå från att jag vet hur det stavas

dubbla regnbågar ute säger:
skrattar

de sista lät fett kul


Och en från min syster Karin

skrivarsaralj.blogg.se säger:

som sagt mitt huvud e slaskigare än euroshoppers potatismos

sälger de fortfarande btw?

kan inte påminna mig om att jag sett dem efter att ha kommit hem från eglanf

karin lindberg säger:

hahah bra språk du har

ska kopiera in i bloggen

ja, dom sälJer nog fortfarande ,)

skrivarsaralj.blogg.se säger:

jag VET hur det stavas

jag skiter i hur jag stavar på msn

Sådär, nu har jag skrivit på MIN blogg, så Karin om hon kopar, kommer inte att genera mig särskilt mycket, som hon gjorde för ett par dagar sen. Hm, hon kommenterade sälja men inte England. Hur konstigt e det?

Nåja, nu får de vara nog. Ha det bra!

Sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Eglanf? Den va bra ;)

2009-09-06 @ 18:02:05
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0