Flickorna i Småland

Japp. Första gången jag är i Småland, hos Evalena.  Enligt henne inte den sista. Hon sitter och stoppar strumpor medan jag stjäl hennes dator. Sådan är jag. Hon har bjudit mig på köttgryta, det var en tid sen jag kött. Det var gott. Vi ska gå till några killar hon känner.

Åkte buss hit, det gick i stället för tåget. Fick skynda mig från universitetet, smet lite tidigare än vad som egentligen var tillåtet tror jag. Bussen var gratis av någon anledning. Tur det för en fattig student.

Började åtta idag, hade föreläsning i studieteknik först (det var inte många som kom) och sen i filosofi (där var det fler som kom). Efter en lunch bestående av medtagna äggsmörgåsar hade vi filosofiseminarium. Började åtta och slutade kl tre, så jag har haft fullt upp idag.

Nu ska jag iväg någonstans.

Lördag:

Blev inte att jag skickade inlägget igår, Evalena jäktade på mig och det var sent när vi kom hem så jag hann inte skriva något. Vi var hos hennes kompisar och spelade TV-spel, jag också lite faktiskt. Idag har vi inte gjort så mycket, bakat och så ska vi på nån grillning ikväll. Ska göra ungspannkaka med hjortronsylt:D. Mums.

Nu händer det grejer ute i köket, ska gå och kolla. Ska göra nå varmt att dricka, har ont i halsen.

Hörs!
Sara 


Kommentarer
Postat av: Malin

Olydiga unge ;)

Smiter tidigare och snor datorer... haha.



Var hjortonsylten lika god som alltid då?



Kram

2009-09-13 @ 13:58:05
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: hehe, jo jo ;) visst visst..

2009-09-13 @ 19:39:27
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: karin

har hittat din londonburk! den står i teskåpet :)

2009-09-14 @ 00:01:10
URL: http://kmitimmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0