Gäääääääääääsp

Har just sett på Disneys Beauty and the Beast, helt oplanerat, med Srikanth - han har just gått, då jag vill gå och sova inom ett par minuter. Det var länge sen jag såg den filmen, den var nästan bättre än jag mindes den. Great.

Igår avslutades introduktionskursen och nästa vecka börjar allvaret. Ska väl börja planera ett schema på riktigt nu imorgon. Får packa upp den där almanackan, åtminstone vet jag var jag har den. Måste dock packa ner den igen snart i sådana fall, flyttar ju nästa vecka. Det ska bli kul.

På eftermiddagen kom Evalena med tåg hit och vi åkte direkt till Vero Moda ute på shoppingområdet. Hon köpte lite kläder, jag köpte ingenting. Slut med onödiga inköp. Vi fick skjuts hem till oss med min värdfamilj, som hade varit på Ikea tydligen. Lagade ungspannkaka till middag, brände mig nåt så djävulskt på ugnen. Var inte första gången heller, i torsdags brände jag mig på plåten när jag bakade piroger och rågsiktskakor. Blev en hel del piroger.

Evalena sov över hos mig och då jag bara har en bäddsoffa att sova i blev det svårt att somna för mig då jag är väldigt svårsövd. Så nu är jag trött som fan.

Idag har vi också gått på stan, nere i centrum, innan vi mötte upp med några klasskamrater till mig. Vi for hem till en av dem och spelade kubb och sånt där stort plockepinn man har utomhus. Jag slog ner kungen:D. När Evalena åkt hem kom ju som sagt Srikanth och jag fick impulsen att sätta på Beauty and the Beast på youtube. Han gillade den:).

Nu ska jag sova. Ha det bra!

Sara


Kommentarer
Postat av: AnnSo

Ja, ugnarna ä fan farliga, bränner mig alltid på dom. Vete tusan inte vad ja gö för fel :P Ha bränt mig på plåt och gallret där uppe på ugnen! Så man måste vara väldigt osmart haha. Dock tänker ja, nu ska ja inte sätta handen för högt upp och så tänker man på de, så just fan vars ä min hand nu? Jo den ha glidit i från grytlappen och man bränner sig på formen iställe! Ja som sagt, dom ä fan farliga eller så ä man bara själv osmart hahha

2009-10-04 @ 02:44:48
Postat av: Anonym

klantskalle hahahha osmarta lilla flicka :P ;P

2009-12-04 @ 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0