Historian tog tiiiiiiiid igår

Satt uppe till halv elva igår för att skriva två sidor historia; den första versionen av frågorna blev fel så jag fick skriva om hela skiten. Följden blev att jag slamsade en aning på första delen av andra frågan och att jag är trött som fan idag. 

Annars är det mer eller mindre OK, fick åka gratis igen hem från Evalena. På bussen ringde mamma och gav mig dåliga nyheter, så nu ska jag någon annanstans på torsdag blir det förmodligen. Jaja. Skulle ha åkt imorgon om jag inte hade haft filosofi examination - en paneldebatt, jag och min grupp ska försvara individualismen och kritisera kollektivismen. Om jag får en god natts sömn går det nog bra, har inte sovit länge på evigheter verkar det som. *Gäsp*.

Nu ska jag gå och diska, sen ska jag nog sätta igång med novellskrivning, har totalt negligerat det på senaste tiden. Kom på ett nytt infall på Elles karaktär, hon i novellen After Goodbye. Ska börja spåna på en julnovell också, tänker göra tradition av det. Även om After Goodbye utspelar sig i juletid så är det ändå ingen riktig julnovell - julen är mer en bakgrund.

Nåja, vi hörs!

Sara 


Kommentarer
Postat av: Malin

Julnovell låter spännande :D



SV: Ides inte komma in just då.. men du hade väl ändå status upptagen rätt ofta den dagen? :P

2009-09-16 @ 14:11:23
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: Malin

Inget nytt inlägg? :P



SV: Vad snäll du är, jag visste egentligen det men du skrev inte till mig så jag antog att du inte skulle vara anträffbar :P

2009-09-17 @ 19:40:05
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0