Hjärnan har ersatts av... något som inte är en hjärna

Vad gör Malin? Min gissning var youtube och OTH-videor... min gissning var rätt också. Hon är lite enkelspårig ibland, hon Malin:P. No offence. Sitter och chattar med Malin, Sandra och Annso, alla i samma fönster. Det är kul, särskilt med dem.

Försakade ett biobesök idag, för att jag är fasligt trött och den skulle hålla på till sena kvällen... i alla fall till klockan nio. Killen som bjöd med mig var samma som visade mig runt i korridorsrummet. För övrigt spenderade jag också hela lördagen med honom, vi hade picknick nere vid Stångån, han bjöd mig på restaurang och vi spenderade ett tag i en park. Hittade ett träd som jag trodde var gingko där.

 Visst är det här ginko?

Avslutade Hannahs bakgrund igår och påbörjade hennes personlighet... förhoppningsvis tar det inte lika mycket tid som bakgrunden. Sen fick jag något infall och började skriva en novell mitt i alltihopa. Skrev tre sidor tror jag och ska fortsätta senare.

Idag har jag inte gjort så mycket, särskilt inte det jag borde ha gjort. Jag läste ett kapitel av de tre jag skulle läsa samt artikeln, sen orkade jag inte plugga något mer. Kokade ägg också, de började bli gamla. Aja. Det blev sent igår, så idag är jag helt mosig i huvudet och har ingen plugglust. Målet är en tidig kväll och mer verksamhet imorgon.

Nu ska jag vidare! Ses!

Sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Som sagt på MSN, grymt fin bild... :)



SV: aa, vi måste pyssla med det nån dag då du kommer hem! Det är skitkul =)

hehe, slamsig kommentar? För att vara DIG?? Är du trött, Sara? ;)

2009-09-09 @ 12:33:43
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild!!! du borde sätta ut fler :)

2009-09-24 @ 17:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0