Inlägg!!!

Hejsan och ursäkta den sena uppdateringen. Jag skyller på plugget. Har två historieinlämningar kvar och imorgon börjar konsten. Satt uppe sent igår och skrev färdigt inlämningen till idag, kunde inte göra det på dagen då Srikanth envisades med att komma. Jaja.

Efter Skövde har jag försökt sova ut, var fasligt slö i helgen, men det har inte gått så bra. Raserade all den sömn jag byggt på i morse då jag klev upp kl 6.30 av nån anledning. Det gjorde att jag bestämde mig för att gå till universitetet idag, en sträcka på drygt fyra kilometer (kanske mer), men tyvärr hade jag fel skor. Hade rätt "fina" kläder idag och ville därför inte ha gympaskorna, så jag tog de svarta vagabonderna och fick på grund av det väldigt ont i fötterna. Imorgon tar jag cykeln. Delade lunch med Srikanth idag, han hann ifatt mig när jag försökte leta efter en bok jag måste ha i historien. Universitetet har två bokaffärer men ingen av dem hade The Visual Arts: A History. De var på väg fick jag veta, så nu har jag ställt mig på kö för den i den billigare bokaffären.

Annars har det inte hänt så mycket, kursen slutar den här veckan så nästa vecka börjar allvaret. Har redan kommit upp momentsscheman för alla ämnen på hemsidan, så att vi vet vad vi ska läsa. Hm, måste skaffa alla böcker till dess... köpte en annan konstbok idag. Den har bilder! (Fattas bara annat, då den är en konstbok.)

Nu ska ja gå och försöka se vad jag kan göra åt den där historian som ska lämnas in i övermorgon. Sedan kanske jag ska skriva på After Goodbye. 

Ha det bra!
Sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-22 @ 22:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0