Kortis

Blåste som fan igår. I motvind är blåst inte trevligt, var tvungen att kliva av cykeln och gå en bit för att jag inte verkade komma någon vart. Det var kul i medvind dock, behövde inte trampa så mycket. Började med konst igår och läraren verkar bra. Han såg ut som en "konstperson", med polotröja och svart kavaj och allt:P.

Har bakat idag, både piroger och rågkakor, och så var jag duktig och städade lite. Men då jag stått upp ett par tre timmar och bakat var jag en aning trött i fötter och rygg och var lättad när jag kunde sitta ner vid datorn. Men nu har jag å andra sidan träsmak och måste fortsätta med mitt historiearbete i morgon bitti, för jag är för trött för att avsluta det just nu. Det ska in i morgon klockan tio.

Så nu ska jag lägga mig. God natt!

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0