Ska flytta

Bestämde mig för att ta det där korridorsrummet; det verkade vara en trevlig plats och mycket närmare universitetet än där jag bor nu, särskilt då han som visade mig runt också visade mig en genväg via Hemköp som var mycket närmare än huvudleden. Jaja. Han som visade mig runt bjöd mig också på indisk mat (friterad chili och friterad lök - faktiskt jättegott, och jag som inte brukar äta chili) och efter det, då det kom på tal att att jag inte sett den, såg vi Ice Age 3 i hans rum.

Malin, jag vet vad du tänker säga så du kan väl lika gärna hoppa över det, OK?

Varför är det dammigt på min skrivare?

Hur som helst dröjde det ända till strax före 20 innan jag kom iväg, i ett någorlunda uppehåll från en annars regnig dag. Före halvvägs hem började det dock spöregna och när jag väl var hemma var jag sjöblöt. Inte kul.


Hade föreläsning idag och vår professor ägnade första halvan åt att gå igenom Weber-essän, berättade om de olika sakerna vi borde ha tagit med och beskrev hur han hade graderat dem. Jag fick bra resultat:D. Skulle egenligen ha försökt skaffa lite litteratur efteråt, men jag var så hungrig att jag åkte hem istället. Det blev veggoburgare från frysen och lite ris. Ikväll blir det nog något med ägg; jag är väldigt irriterad på coop, då de sålde ägg samma dag som de gick ut. Men stekte ett par ägg härom dan och de såg fina ut med hög gula och "bucklig" vita.

Har itne skrivit så mycket på Dimman, ska försöka avsluta Hannahs bakgrund idag och påbörja hennes personlighet. Efter en kopp te eller nå annat. Kanske varm mjölk, känner det som om jag har lite risigt i halsen. Hm, vad händer om man blandar varm vinbärsdricka med mjölk?

...

Det finns bara ett sätt att ta reda på det! Vi hörs!

Sara




Kommentarer
Postat av: Anonym

SARA AKTA DIG FÖR ALLA SOM VILL ÅT DIG! Indier, somalier, kineser, osv .. Fall inte för deras trick.

2009-09-05 @ 11:57:04
Postat av: Malin

JAG? Som är så oskyldig? :D



Varför länkar du inte mig längre?

2009-09-06 @ 18:04:29
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0