Trött som fan

Vilken tid började jag seminariet i morse? 8.00. Vilken tid ringde det där förbannade alarmet? 5.30. Vilken tid gick jag och lade mig igår? På tok för sent. Resultat? Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Nåja, allt står ändå rätt väl till. Kontraktet till korridorrummet kom härom dan och jag har varit en duktig flicka och faktiskt postat det i tid, när jag gick och handlade idag. Köpte en 5 kg säck med vetemjöl så nu blir det pannkakor. Fick också en massa brev från mamma i ett kuvert, skattesedel (fick tillbaka lite pengar), röstkort till kyrkovalet och ett brev från England, som svar på ett jag skickade till flickan jag tog hand om. Får skriva tillbaka snart.

Har börjat på en novell, After Goodbye, som handlar om Elle som ger korgen åt sin pojkvän och hennes liv efter det till att bli en mognare kvinna. Hoppas det går vägen. Arbetet med Dimman och Hannahs karaktär har därmed blivit lidande men det får hon tåla. Vet dock ej om jag ska skriva i kväll, är fasligt trött.

Läste gamla blogginlägg igår, vilket var intressant. Vissa väckte minnen, andra minns jag ingenting av. Menmen. Snart fyller bloggen år, några förslag på hur man ska fira det?

Nu ska jag sticka till antingen TVtropes eller Youtube. Hörs!

Sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Har du skrivit mycket mer på After Goodbye? =) Längtar efter följetongen!

2009-09-13 @ 13:59:21
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0