Det är fullt med ballonger i mitt rum

Srikanth ska kasta dem. Det har jag sagt åt honom. Men han hänger bara över min axel och kollar när jag skriver. Killar:P Och om ni tycker att jag ska hjälpa honom så säger jag bara att det var han som blåste upp dem och då får han allt blåsa ur dem också. Det är bara rättvist, eller hur?
Nåja, födelsedagen var rätt kul. Ballongerna låg i korridoren förut. Srikanth drog upp mig ur sängen mitt i natten och hela korridoren nästan plus några till sjöng för mig. Lite pinsamt att bara stå i pyjamas då. Sen fick jag tårta som jag skar upp åt alla. Glömde att önska mig något när jag blåste ut ljusen. Tjugoen stycken. Jag börjar bli gammal. En kompis påpekade att jag nu är närmade 40 än noll. Trevlig tanke. Inte.
På dagen, eller kvällen, bjöd Srikanth mig på sushi på restaurang, vilket var helt OK. En aning smaklös fisk dock, vilket jag blev lite besviken på. Haha, jag fick Srikanth att ovetande smaka wasabi utan något till. Han är indier, så man tycker att han borde vara van vid stark mat, men han storknade av wasabin och tyckte att den var FÖR stark. Jag skrattade åt honom för det och åt wasabi för fulla muggar. Haha.
Snygg bild Karin. Tack för alla grattis, även om de inte kom på bloggen. Och nu har Srikanth däckat på min säng, the tired lazybones. Ha det bra!
MVH
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0