Måste komma in i mina bloggvanor igen

Hejsan och ursäkta. Alla tentor och sådant verkar ha gjort att jag kommit ur mina bloggvanor och ni har fått stå ut med nyårsinlägget i veckor nu nästan. I alla fall drygt två.
Nåja, jag är tillbaka i Linköping och sitter för närvarande i mitt rum och skriver på Filosofernas tid (preliminär titel) om en ung flicka vid namn Norina, som kommer till sitt lands huvudstad för att läras upp av en mäktig (nåja) magiker. Jag lyssnar också på Beethovens Kejsarkonsert och irriterar mig på inläggssidans utseende, som nu helt plötsligt antog sitt normala utseende. Fråga inte.
I morgon fyller jag år. Undrar hur många som kommer att komma ihåg det:P. Jaja, tjugoett är inte en särskilt betydelsefull ålder och jag vet inte hur mycket jag bryr mig om mina födelsedagar. Man blir äldre. Punkt slut. Fast man fyller trots allt år en gång om året bara. Jaja.
Vi, det vill säga jag, Evelina, Malin och Sandra, hade tacomiddag dan före jag for hem, i måndags. Jag fick ett fotoalbum med kuliga kommentarer och bilder från Sandra, Malin och Annso (som tyvärr inte kunde komma:(), vilket gav mig insikten att mina vänner är bland de bästa. Och det var en rolig middag också, tog massor av kort och filmade också. Vi beslöt oss för att göra en film någon dag, på önskemål från mig. Några idéer på manus?
Nästa måndag börjar universitetet igen. Upptäckte att filosofitentan kom ganska tidigt, så har redan börjat plugga på den. Läst igenom det vi ska läsa. Typ. Ska börja på historian och konsten också nästa vecka och göra ett schema. Ska också börja simma snart, upptäckte att jag hade gått upp jävligt mycket i vikt på senaste tiden. Det ska åtgärdas. Har beställt de skolböcker jag behöver på Bokus och det smög sig även in två Dresden files - böcker också. Allt gick på cirka tusen kronor, vilket innebär att fem skolböcker gick på under tusen. Great. Nå, har fortfarande Gullivers resor att försöka få tag på, fanns inte i ett svenskt bra exemplar på Bokus. Hoppas den finns i universitetets bokhandlar.
Nu ska jag fortsätta skriva. Ha det bra!
Sara

Kommentarer
Postat av: Mattias

hej vilken vacker o fin blogg du har, jag har frågestund på min blogg just nu, fråga vad du vill :)

2010-01-16 @ 21:27:29
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0